Okuduğum kitaplar arasında içerik olarak en iğrenciydi diyebilirim. Ensest, yasak aşk, din istismarı, savaş, yoksulluk gibi konuları ele alıyor. Kendilerini olumsuz durumlara hazırlayan çocuklardan bahsediliyor. Kitabı okurken yok artık bu da olamaz, bunu da yapamazsınız dediğiniz her şeyi yapıyorlar. Yanlış bir şeyler yaptıklarını bilsen de okumaya devam ediyorsun. Çünkü çok sürükleyici bir kitap.