Birine saygınızı kaybetmek o kişinin sizdeki cenazesidir.
Bedenen yaşasa da kalbinizde ölmüştür. Saygınızı kaybettiğinizde duyduğunuz acı bundandır.
Öte yandan kızmak, kırılmak, kavga etmek öfkeyle dolu da olsa bir iletişim yöntemidir.
O kişiden hala ümidinizi kesmediğinizin işaretidir.
Kızgınlık biter, kırgınlık geçer, kavgaların yıktığını sevgi yeniden yapar, tabii temelde saygı varsa.