Sibel

Sibel
@siboskooo
İnsanlar kötüydü ; kitaplara sığındık ...
Puan vermedi·352 syf.··
2025 4. kitabı
Kitabı bitirir bitirmez yorum yazmalıyım dedim :) Polisiye &gerilim türü romanlardan hiç hazmetmeyen biri olarak ablamın tavsiyesiyle bu romanı okudum ve en hızlı bitirdiğim kitaplardan biri oldu diyebilirim o denli sürükleyici .. Yazarın anlatım dili çok akıcı ,hemen bitirmek istiyorsunuz ve gerçekten çok güzel bir olay örüntüsü var ,kitap ters köşelerle dolu .. Kitabın ikinci bölümünde “Vay be !..” deyip Nina için bir sigara yakasınız geliyor :) Kısaca ben kitabı ( yer yer mantıksızlıklara rastlasam da ) gerçekten beğendim , darısı başınıza :)
HizmetçiFreida McFadden · Olimpos Yayınları · 202311,5bin okunma
Reklam

Sibel

, 2025 okuma hedefini ekledi.
2025 OKUMA HEDEFİ
14/50 kitap - %28 tamamlandı
14 kitap okudu
50 kitap
2.934 sayfa
13 inceleme
0 alıntı

Sibel

, bir kitap okudu
Puan vermedi·102 syf.··
2025 5. kitabı
Yaşar Kemal
8.2/10 · 28,1bin okunma