sidarrta

“Eğer ateş gibi üzüntünün de dumanı olsaydı, cihan büsbütün karanlık olurdu. Bu dünyayı baştanbaşa dolaşsan mutlu bir akıllı göremezsin.”
Reklam

sidarrta

, bir kitap okudu
10/10
·206 syf.·
7 günde okudu
·
Okunma: 16 Ocak 2021 15:15
·
2021 1. kitabı
A. Ali Ural
8.3/10 · 22,9bin okunma
Fotoğrafçılar deklanşöre basmadan önce, "Gülümseyin!" diyorlar. Gülümseyin ve örtün yaşadıklarınızı.
Sevgili Dost, Her mahkeme daha büyük bir mahkemenin gölgesidir.
Sevdiğimiz insanlara karşı yapılan büyük haksızlıklar karşısında bile, dudaklarımızdan ancak birkaç zayıf cümle dökülebiliyor. Üzüntü kalbe inemiyor, kalp buğzedemiyor.