Siz nasilsaniz,Rusya da oyle olacaktir.Serflik doneminden miras kalan kolelik ve esaret hissi bizi ezmektedir,boguluyoruz,ruh ve şevkini kaybetmis bir topluluk olarak,parmagimizi bile kipirdatmadan ve risk almadan bir seyler elde etmeye calişiyoruz.Yeni bir hayat kurmak istiyorsak,bunu ciplak elle yapamayiz.