hema wi lo

hema wi lo
@sidemmm
Ölüm diye birşey yok. Yaşam ruhtur ve ruh da ölmez.
Sayfa 339
Reklam
.... büyük karar anlarında kadının mantık yürütmek yerine duygularıyla davrandığını, durumu yönlendiren içsel dürtünün kadının kafasında değil yüreğinde barındığını unuttum; ya da daha çok, bütün yaşamlarda öğrenilmiş değişmez dersi, bir kez daha orada öğrendim demeliyim
Sayfa 255
Gördüğün gibi jesse, yaşamla ölüm kol kola gezer ve öldükleri hızla da yenileri doğuyor. Daha da hızlı sanırım. Çünkü katlanarak çoğalıyorlar
... Ha, yürek hâlâ atıyor diyorsun. Peki. Onu da söküp al ya da iyisi mi, etimden kalanı bin bıçaklı makineye fırlatıp kıyma yap ve ben, ben, anlamıyor musunuz, tüm ruhum, gizemim, yaşam ateşim ve yaşamımla ben bunlardan bağımsız ve uzağım. Ben can vermem. Yalnızca beden can verir ve beden ben demek değildir.
Sayfa 131