Her insanın geçmişe olan bir özlemi vardır;
Kimisi çocukluğunu özler,
Kimisi sadece sevdiği,
Birinden kalan anılarını,
Kimisi ise yaşamak isteyipte, Yaşayamadıklarına özlem duyar,
Yıllar hızla geçip giderken,
Kaçırdıklarını yaşı kaç olursa olsun kovalar bazısı,
Geçen yılların telafisini,
Yapabilecekmiş gibi,
Her insanın geçmişe olan bir özlemi vardır,
Çocukken yaşadığı güzel günleri arar gibi...
...F.A... #26.02.2026#