Benim için serinin okuması ve anlaması en zor kitabıydı. Dante bu kitapta felsefe ve teolojiye çok fazla yer vermiş. Chatgpt ile uzun sohbetler sonucu ne anlatmak istediğini anladım :)) Bu olay, kitabı okumamı çok zorlaştırdı ve bitirdiğimde kafamda birçok soru işareti vardı. Herkesin seveceği hatta okuyabileceği bir kitap olmadığını düşünüyorum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Önceliklerinin farkına varmak, şükretmek ve sahip olduklarının değerini bilmek önemliydi, evet ama aynı zamanda kendi acını kabullenip onu anlamak da önemliydi. Sorunların ne kadar büyük ya da küçük olursa olsun, kayıplarının, yaralarının sana ait olduğunu kavramak ve onları hissetmeye hakkın olduğunu bilmek.