Neyin önemli, neyin önemsiz olduğu, neyin kabalık, neyin kibarlık olduğu üç boyutta değişir. Kişiden kişiye değişir, toplumdan topluma değişir, zaman içinde değişir.
Tehlikeler karşısında önlem almak gerektiğinde, bazen negatif düşünmek gerekebilir. Fakat negatif düşünmeyi bir alışkanlık haline getirmek, bizi tehlikelerden korumak yerine tehlikeye atıyor.
Büyük şeylere küçük adımlarla ulaşılır. Ve insan, bedenine ve dünyaya hapsedilmiştir; taştan bir hücrede gibidir. Çevresindeki pek çok küçük şeyi fark ettikten sonra özgürlüğüne kavuşabilir.