Çok sonra gördüm kara örtünün parçalanıp suya karıştığını ve böylece aydınlık gün sevinçle kavuştu özgün parıltısına. Ve yepyeni bir ihtişama bürünen göğün saltanatına bakıp dedim ki kendi kendime, “Kim bilebilir, benim de kaderimde böyle bir değişim olmadığını?”
Kötülüğü, onun varlığını inkâr etmeden istikametini değiştirmeyi başararak, kötülüğün kendinden faydalanıp bizzat onun merdiveninden çıkarak terk etmek sizce de çok heyecan verici değil mi?