"Ne için yaşıyoruz?, kim için yaşıyoruz? ,yaşamımızın temel amacı ne ?,başımıza gelenlerden kim sorumlu?" Yazar bunlar gibi pek çok soruya değinmiş kitapta.. kitap her ne kadar Veronika merkezli gözükse de şizofren ,panik atak geçiren, depresif farklı farklı kahramanları ele alıyor.okumaya değer...