Kimse gerçekten erdemli değildi, kimse lanet okumaktan tamamen kaçamazdı. Her hikâyedeki her karakter, iyiyle kötü, doğruyla yanlış arasında gidip gelirdi. Ama farkı görebilenler, çizgiyi geçtiklerinde bunu anlayabilenler iyi insanlardı. Bütün suçu kabullenip hatayı itiraf etmek de zor ve tevazu gerektiren bir hareketti. Bunu içtenlikle söylemek cesaret gerektirirdi. Üzgünüm.
Üzgünüm.