bu kitabın incelemesine nasıl başlayabileceğimi bilmiyorum son zamanlarda okudugum en güzel ve en üzücü kitaptı diyebilirim. kitabın en başından en sonuna kadar her satırını çizmek istedim resmen. kitap gerçek bir hayatı anlattığı için okurken zorlandım ama yine de herkesin okuması gerektiği bir kitap olduğunu düşünüyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
çok büyük beklenti ile başlamıştım ama hiiçç karşılamadı hatta cok bunaldım okurken desem yeridir begenemedim maalesefki, kitabın sonu yine bi tık iyiydi ama oraya gelene kadar cok sıkıldım diyebilirim
tamam gördüğüm tiktoklar yüzünden okudugum bir kitap baya komik sacma bisi olacagını düsünmüstüm ama olay örgüsü beklediğimden iyi cıktı çoğu yerde güldüm ve türkiyede geçmesi fena keyif verdi HAHSHWBXNWND ama bu kitaba ciddi bir inceleme yazamam yani 2.kitabı bekliyorum fena bi yerde bitti
Serinin 2.kitabı reckless dan cok daha güzeldi saka midir? sonunu bildiğim halde ağladım adena hakkında bir şey öğrenmek onu böyle yakından tanımak çok güzeldi. tek oturusunda bitirdim fontu büyük bir tık o yüzden 200 sayfa gibi de hissettirmedi çerez bir novellaydı diyebilirim.
3 günde sıkıla sıkıla bitirdim hemen bitsin nolur bitsin diye. kitaptan smutu cıkarsan 100 sayfa kalır tatlı sevimli bi kitap okuyacağımı düsünmüstüm (smuttan rahatsız olmam) ama o kadar cok smut vardı ki her bölümde mi olur yani cok sıktı beklentimin cok cok cok altındaydı. 3 günümü geri verin