"Kişinin kendi deneyimlerinden pişmanlık duyması,kendi gelişimini durdurması demektir. Kişinin kendi deneyimlerini inkar etmesi,kendi yaşamının dudaklarına bir yalan koymaktır. Bu,ruhun inkarindan başka bir şey değildir."
"Biliyor musun,seni ilk gördüğümde gülüşüne,sıcacık bakışına kapılmıştım,bir bahar günü,bir umut gibiydin. Hayatımın anlamı oldun,hayatımın ışığı oldun; o ışık,şimdi bu karanlıkta bile yolumu aydınlatıyor."