Sıla

Birbirine karşıt iki olgu var sadece,biri umut diğeri ölüm! Bu ikisinin dışında her şey ayrıntı! Her şey geçici!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uyumak iyiydi çünkü bir nevi ölüm gibiydi uyku. Dünyayla irtibatı kesmekti,unutmaktı,rüyalara sığınmaktı.
Acıyı da tatmalıyız hem hayati hem aşkı anlamak için. Kalanların kıymetini bilmek için.
Hicran,hüzün gibi anneanne sozcukleriyle örülmüş mutsuzlardan beslenen,başka bir çağa ait,tuhaf bir mahlukum ben!
Başlangıçlar önemlidir. Düzgün başlayan bir iş iyi gider. Tıpkı yapılar gibidir ilişkiler de. Temeller sağlam atılmalı!