Seni,sıcaklığını,yumuşaklığını öyle özledim ki,sanki kırk yıldır hasretim. Kendimi öylesine yalnız ve terk edilmiş hissediyorum ki...Ayrılık artık bitseydi.
"Bizim başlıca derdimiz ne biliyor musun yavrum? Birbirimizi çok sevmemiz. O denli bağlıyız ki birbirimize...Sevdamız kadar korkularımız ve tutkularımiz da güçlü bizim."