Daha önce sosyal platforma okuduğum kitabın basılı olarak ellerim de olması çok güzel bir duygu şimdi o Kağıt kokusunu içime çekerek okuyacağım bu hissi anlatamam okumalısınız.. :)
Yazarın daha önce hep dijital platform da okudum kitaplarını hepsini de severek okudum bu kitabını da yine çok severek okudum karışık duygular için de..
Bazı sanki kopuk sahneleri vardı hızlı geçiş olmuş anlayamadım bu kitap da öyle hissettim ama yinede güzel di yine harika bir iş çıkarmış canimm payelll