"Çünkü ölmüş kişi günahtan özgür kılınmıştır."
[SPOİLER İÇERİR]
Tek kelime ile harika bir kitaptı umarım kısa bir sürede ikinci kitabı da gelir, ikinci kitap için çok heyecanlıyım!
Kitap çok hızlı ve güzel bir giriş yapıyor, ortalara doğru akış biraz yavaşlıyor ve sonu ise akıp gidiyor. Kitapta beklediğimden daha hızlı bir şekilde katille karşı karşıya geldi kahramanımız(tabi ne kadar karşı karşıya gelmek denilebilirse...). Bir anda katil birisi ile konuştu sonra ise bir şüpheli ortaya çıktı sonra ise işler baya bi yavaşladı. Ama bu kitabı sevmediğim anlamına gelmesin.
Kitapta en sevdiğim karakter ya da en sevmediğim diye adlandırabileceğim bir karakter olmadı, hemen hemen hepsi ile ortak bir nokta bulabildim ':) şimdi gelelim karakter yorumlamaya...
Ansel...
Ansel'i ilk okuduğumda açıkçası böyle bir karakter olabileceğini tahmin etmemiştim. Başlarda hiç sevgilisi olmamış, kimse ile yatmamış, pek de başarılı olmayan bir kızı okuyoruz sanmıştım ama meğersem tam tersiymiş. Ansel'e en çok bağlanma sebebim yalnızlığı oldu. Özellikle de kitabın sonunda onunla birlikte ben de üzüldüm diyebilirim. Ansel çok güçlü bir kız. İçinde bir sürü şey yaşıyor ve bunları belli etmemeyi o kadar iyi bir şekilde beceriyor ki... Ona hayran kalmamak elde değil. Ha bu arada bunu söylemeden geçmeyeyim, ben katilin Ans olduğunu düşünmüyorum.
Maddie...
Maddie'yi sevdim fakat Matthew'ı affetmesi pek hoşuma gitmedi. İnsanlara çok bağlı bir karakter ve Ansel'in de dediği gibi aralarında en sosyal ve hassas olan kişi o.
Kylie...
Seni sevmiyorum. Diğerlerinin arasında en zengini, en akıllısı, en sportifi, en çalışkanı ve daha bir çok şeyi sensin ve bazen senin onları küçük gördüğünü düşünüyorum, her şeyi kontrol etmeye çalışıyorsun. Kısaca seni sevmiyorum :|
Dylan...
Aslında çok toksit bir