zero

Fakat, mesele bu değildi; mesele, bir şeyleri, sıcak bir çorbanın kokusunu duyar gibi hissedebilmekti. Bense bunu hiç becerememiştim.
Sayfa 61·Kitabı okudu
Reklam
İnsan denilen yaratık çok kıvrak bir şey diye düşündüm ağır ağır. Seyretmek ve farkına varmak daha güzel.
Sayfa 59·Kitabı okudu
Merak ediyorum: Hiç çıkmadan nasıl yaşar insan bir evde?
Sayfa 53·Kitabı okudu
Her zaman vakti olanlara saygı duyulmaz.
İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. Sürüncemede kalan heycanlardan ancak kötü şeyler çıkar. Ya da hiçbir şey çıkmaz.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Reklam