zero

@silenthouse·
·
sabitlendi
Çünkü kendi dilimi konuşamıyorum... Çünkü kendi dilimi konuştuğum zaman, başkasının dilini konuşuyor, diyorlar... Ben de bir dilekçe daha verdim... Çünkü kendi dilimi unutamıyordum... Çünkü kendi dilimi unutursam sanki başkasının dilini hiç hatırlayamıyorum... Bir dilekçe daha verdim... Çünkü kendi derdimi anlatamıyordum... Kendi derdimi anlatırsam...
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

zero

, bir kitabı okumaya başladı
Anthony Bruno
9/10 · 14 okunma

zero

, bir kitap okudu
Puan vermedi·79 syf.·
28 saatte okudu
·
2026 7. kitabı
Reginald Rose
8.8/10 · 64 okunma

zero

, bir kitap okudu
Puan vermedi·356 syf.·
20 günde okudu
·
Okunma: 26 Mart 2026 10:38
·
2026 6. kitabı
Orhan Pamuk
7.8/10 · 2.139 okunma
Bir eve bağlılık mı? Belki. Çünkü elli yıl sonra hâlâ aynı apartmanda yaşıyorum.