kêzxatun

"Hayir, artik sevemem. Ve en üzücüsü buna üzülmuyorum bile. Kalp yerine diken diken olmuş bir kirpi taşıyorum."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İşi, varoluşçu filozof gibi cehennem başkalarıdır deme noktasına vardırmayacağım. Ama başkalarının cennet olmadıkları da kesin .
Biz olmaktan artık gurur duymadığımız zaman yaşamaya nasıl devam edecektik ?
Geçmişiyle boğuşmaktan usanan insanlık eğer bir gün , geleceği ile karşılaşsa onu tanıyabilecek mi ?
İnsanlığın (!) geri kalanı beni feci sinir ediyor.