kêzxatun

@siln·
·
sabitlendi
Içimiz temiz, acelemiz yok. Her şeyin en güzeli bizi bulacak. Inanıyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanın yüreğinde derin bir yara açılınca söyleyecek tek söz gelmiyor aklına ..
Nasıl oluyorda bu kadar çok insanın gidecek bir yeri , dönecek bir yeri var ?
"Yıkılmak bir binaya mahsus değil ki Züleyha, Bir insanın, bir cümle ile yıkıldığını gördüm ben..."