kêzxatun

Yazık ki biz insanlar her şeyi çok çabuk unutuyoruz ..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ortalama zekada biri elinden geleni yapıyorsa üstün niteliklere sahip umursamaz birinden daha avantajlı olmalıdır.
Bazı insanlar için ne kadar çok şey yaparsanız onlar kendileri için o kadar az şey yaparlar..
zehri nerede icmisse, panzehride orada bulması yerinde bir şey değil miydi?
En büyük sorun bu mu acaba ??
En büyük sorun da bu değil mi? Dünyanın bir yarısının, öbür yarısının zevk aldığı şeyleri anlayamaması..