Az çoktur. İnsan yok eden sey açgözlülüğüdür. Az yemek yiyen daha sağlıklıdır. Az konuşan huzurludur. Az mala sahip olanın başı sakindir. Evinde az esya olan daha dingindir. Az insanla görüşenler kendilerini daha iyi hissederler. Fazlalıklar bağırsaklarımızın, evimizin, huzurumuzun, kafamızın, hayatımızı ritmini bozar. Fazla olan her sey zehirdir.