kêzxatun

Ağlasa, sadece ağlamak olacaktı. İçindekiler bundan çok daha fazlasıydı..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Elleri para değil kitap kokan insanlar makbuldür..
Ölüm ile yaşamın anlaşamadığı yerdeyim, hangi tarafta kaldığımı bilmiyorum..
Bu hiç değişmez..
Bir an evvel eve gidip annesinin kucağına girip ölene kadar orada kalmak istedi,kâinatın en huzurlu köyü orasıydı..
Gündüzün hayrında yitirdiklerimizi gecenin şerrinde aramadık mı hep?