kêzxatun

Her şeyi anlıyorum ve bu beni öldürüyor.. Dostoyesvski
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünyanın havasını solumuş bir insana aşık olmak en basit ifadeyle budalalıktı..
Yaşamla aramda yıllardır süregelen onulmaz bir savaş vardı ve ağır kayıplar veren taraf bendim.
Koca Bir HİÇ..
Yıllarca anlamın sınırında dolaşıp durmuştum. Ne geçmişti elime?
Esasen dev biryarayim ben... Ana rahmine düstüğüm an duyumsadim aciyi. Ruhumun ortasina cöken gitme arzusuna bir sure sonra mukavemet gösteremedim ve oraya gitme istegiyle ayağa kalkmaya calistim fakat ne zaman yürümeye yeltensem dönüp dolaşip bu dev yarayı kendimi tavaf etmekten öteye geçemedim...