şimal

şimal
az insan çok kitap
Uzaklarda olmalıyım, çok uzaklarda Bir yakın 'ım öldümü
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitaplar diyor bize kurtul, gel Almamızla bırakmamız bir olur Böylesi daha güzel
Yalnızlık
Yalnızlıktan korkmak yada korkmamak değildir önemli olan. Onu duymak yada duymamak önemlidir. Yalnızlıl dışarıdan gelmez;İnsanın içindedir
Avaz avaz bağırmak, bağırabilmek her babayiğidin harcı değildir
Tuhaf değilmi
Birgün ölmek için Hergün yaşıyoruz