Sokakta çöp attığı ya da ağaçlara zarar verdiği için birini uyarsan bir dayak yemediğin kalıyor. Sen daha o pespayeliğe şahit olmadığından 'bazı güzellikleri sadece parası olanların yaşaması haksızlık,' diyebilirsin. Bana göre mesele esas olarak para değil, insanları eğitmemek koruyucu yasalar çıkarmamak, caydırıcı cezalar vermemek! Bir de mülteci meselesi var ki ona hiç girmek istemiyorum şimdi.