"İnsan yetişkin olduğunda başına gelen her şeyi bir şekilde atlatıyor ama çocukluğuna yapacak bir şey yok. Çünkü çocukken zaten güçsüz ve savunmasız olduğundan travmayı özümsemiş, korkuyu iliklerine kadar yaşamış, acıyla bir bütün olmuş olursun. Geçmişe gidip orayı değiştirmek mümkün değil, bu yüzden çocukken yaşanan her şey yetişkin olduğunda karaktere yansır."
- Sustur Gözlerini 'Asena'
wattpad.com/story/344118727...