Yağmur

Yağmur
@simerannnya
Her sayfa, yeni bir dünya.. Doğa, kitap, huzur. Hayatımın küçük mutlulukları.
@simerannnya·
·
sabitlendi
Toprak Ana-Cengiz Aytmatov
“İki insan birbiriyle tam bir uyum içinde yaşarsa, konuşmadan ya da yarım sözcüklerle bile anlarlar birbirlerini...”
1000Kitap
Reklam
#tekrarokuduklarım
“Olmak ya da olmamak, işte bütün mesele bu.” — William Shakespeare, Hamlet Bu cümle yalnızca yaşamak ya da ölmek ikilemini anlatmaz. Hamlet’in zihnindeki büyük savaşı gösterir: insanın acıya, adaletsizliğe ve dünyanın karmaşasına rağmen var olmaya devam edip etmeme sorgusu. Hamlet burada aslında hepimizin içindeki sessiz soruyu dile getirir: İnsan, hayatın yükünü taşıyarak mı daha cesurdur, yoksa ondan vazgeçerek mi?

Yağmur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·126 syf.·
Beğendi
·
620 günde okudu
·
2023 3. kitabı
Johann Wolfgang Von Goethe
7.5/10 · 150,2bin okunma
Giyotin en acısız ölüm şekliymiş. Oysa bedensel acı, ruhsal acının yanında hiç kalır..
Reklam