S

S
@simgenurrr0
Benim yalnızlığım insanlarla dolu. Franz Kafka
ADALET
Üniversite
4 Mart
199 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ne kadar gulersek gülelim, vardır içimizde bir hüzün...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevilmeyeceğimi bile bile ona gittim. Gittiğim her adımda bittim.
Yeri asla dolmayacak bazı boşluklar vardır hayatta. İşte sen o boşluksun baba.
Gitmek istemiyorum. Kalmamı istemiyorsun. Sevmek istiyorum. Sevmemi istemiyorsun. Sevmeni istiyorum. Sevmiyorsun.
kahverengi dallardan pembe çiçekler açtığına göre ümitsizliğe gerek yok