Hepimizin yüzünü Tanrı yarattıysa benimkini yaratırken kahkahalarla gülmüş müdür?
Yürüyemeyen bacaklar; görmeyen gözler yaratır mı?
Başımdaki saçları serseri bir isyankârlık içinde ayaklanana kadar dalgalandırır mı?
Sağır bir adamı daha da bağımlı yapmak için kulaklarını kapatır mı?
Görünüşüm tesadüf mü yoksa sadece kaderin bir cilvesi mi?
Beni böyle O yarattığına göre, nefret ettiğim şeyler için O'nu suçlamam uygun düşer mi?
Her aynaya baktığımda daha da kötüleşen kusurlar için,
İçimde fark ettiğim kötülük için, tiksinti ve korku için,
Bizi, anlayamadığım bir neden yüzünden, kendi zevki için mi şekillendirir?
Hepimizin yüzünü Tanrı yarattıysa benimkini yaratırken kahkahalarla gülmüş müdür?
-Başka bir yerde herhangi biri olmaktansa evimde hiç kimse olmayı tercih ederim.
-Hiçbir yer olmayı tercih ederim. Adam olman beklenirken bir anda "hiç" olmak fazlasıyla rahatsız edici bir durum.
-Nereden bileceksin ki, daha önce "hiç kimse" oldun mu?
-Herhangi biri olan herkes başarısız olduğu anda "hiç kimse" olur.