Sabahattin Ali ve eşi Aliye Hanım'ın mektuplarından oluşan çok nahif bir eser...
Dili yalın, okuması kolaydı. Mektupların fotoğraflarını da içeriyordu.
Mektupları çok anlam doluydu aslında. Özellikle nişanlılık dönemlerindeyken yazdıkları mektuplarına ayrı aşık oldum. Nasıl güzel sevmektir o. İncitmekten korkmak hatta tam aksi mutlu etmek için bir an önce kavuşmak istemek...
Aşka inanmayan insan dahi afallayabilir bu kitabı okuyunca. Geciktirilmesin, okunsun efendim.