Savaş çıkmaması için bir sistem
bulmak, uygarlığımız için hayati bir gereksinimdir,ama insanlar yaşam yükü altında ezilip durmaktansa, birbirlerini yok etmeyi tercih edecek derecede mutsuz oldukları sürece, böyle bir sistem oluşturma olasılığı yoktur.
Kimi hayatlar vardır, ne kadar farklı yönlere giderlerse gitsinler birleşmektir kaderleri. Okudukça yolculuk içinde yolculuk yapıyorsunuz.. Her bir karakter o kadar özel ve muazzam ki hepsine ayrı ayrı üzüldüm :( Celil Hikmet'e , İsmail 'e, Anuş'a Remziye'ye,Sofya,Azam Zehra ve Setterhan'a...
İnançların, savaşların, aşkların, mantığın insanları nasıl bir arada tuttuğuna ya da insanları nasıl acımasızca ayırdığına tanık olacaksınız.
Muhakkak okunması gereken bir eser olduğunu düşünüyorum.♡ ᪲᪲᪲