Sait Faik'in okuduğum ilk kitabıydı. İçerisinde 19 tane hikaye var. Kitaba ismini de veren Son Kuşlar hikayesi en çok sevdiğim hikaye oldu. Denizi, ekmeğini denizden çıkaran insanları, ada kültürünü sımsıcak ve yalın bir dille anlatıyor yazar. Siz de kitap okurken biraz soluklanayım biraz da deniz havası alayım derseniz bu kitap tam size göre. Son olarak da Bedri Rahmi Eyüboğlu'nun Sait Faik ile ilgili harika bir yazısı mevcut.