Kapıya ulaştığım anda Peeta'nın sesiyle durdum.
"Katniss. Ekmeği hatırlıyorum."
Ekmek... Açlık Oyunları'ndan önce Peeta'yla gerçekten bağlantı kurduğumuz tek andı bu.
"Ben onların kölesi değilim," diye mırıldandı adam.
"Ama ben öyleyim," dedim. "Bu yüzden Cato'yu öldür düm... o da Thresh'i öldürmüştü... Thresh de Clove'u ...
Clove da beni öldürmeye çalışmıştı. Bu böyle sürüp giderken kim kazançlı çıkıyor sence? Biz çıkmıyoruz. Mıntıkalar çıkmıyor. Kazanan her zaman Başkent oluyor. Artık onların oyunlarında piyon olmaktan bıktım."