Bir kitap okurken cümlelerin altını çizersin, önem verirsin. Aradan zaman geçer aynı kitabı tekrar okursun. Bu sefer başka yerleri çizersin. Zaman ,sana hep hayatın başka yönünü tecrübe ettirir. Daha önce çizdiğin yerleri pekiştirir ve başka yerlere önem ver der. Peki bu öğrenme döngüsü biter mi, bitmez. Hayatta öyle altını çizdirir bazı olayların.