dünyadaki herhangi bir insan grubuna sadık olmak istemiyordum. kendi öfkeme sadık olmak istiyordum. gruplara ait olmaktan hep korkmuşumdur. demokrat, cumhuriyetçi, komünist, faşist veya... sadece tam bir amerikalı olmak istemiyorum. olabildiğince kendim olmak ve benim ne düşündüğümü keşfedip ortaya çıkarmak, sonra da onu mantık çerçevesinde değerlendirmek istiyordum. ve ne düşündüğümü görmek istiyordum.