Serkan sinecen

Serkan sinecen
@sinecen
Ne içindeyim zamanın nede büsbütün dışında. Hangi çağda yaşadığım bile meçhul. Asla olmayacak hayaller kurmakla meşgul....
Gençleri eğitmenin, yetişkinler için yapılabilecek herhangi bir şeyden çok daha önemli olduğu kanısındaydı.
Reklam
Bense bir ağacın ömrünü, bir çiçeğin cesaretini istiyorum #sylviaplath
Biri var, kurtuluş parkında ordadır akşamları birini bekler gibi durur, üşümüş gibi biraz da Acemidir, ikide bir kaçırır bakışlarını ve korkuyla harelenen gözleri haylaz çocukların kırdığı sokak lambasıdır Tedirgin, solgun, ikircikli sesiyle ses verir -Yerin varsa iyi olur, bir de çok hırpalamazsan
Dudaklarımı kanatırcasına ısırıyorum günlerdir Bir gök gürlese bari diyorum bir sağnak patlasa Bitse bu kirli ve yapışkan sessizlik, hiç gitmesem Oysa ne kadar sakin sokaklar, bu kent ve bütün yeryüzü İpince bir su gibi sızıyorum gecenin tenha göğüne Sessizce çekip gidiyorum şimdi, sessiz ve kimliksiz Belki yine gelirim, sesime ses veren olursa bir gün...
Anısı biz olalım bu sokakların  öpüşmediğimiz tek saçak altı  hiçbir otobüs durağı kalmasın  Biz yürüyelim kent güzelleşsin  gürültüsüz sözcükler bulalım  yeni sevinçlere benzeyen  Biz gelince bir yağmur başlar  yüzün çizilir buğulanan camlara  bir uzun karartma biter  akasyalar köpürür birdenbire  ve her avluda adınla anılan  çiçekler sulanır akşamüstleri  Bir arkadaş evine uğrarız yolüstü  bir fincan kahve içeriz, ısıtır bizi  başını sessizce omzuma koyarsın  gülüreyhan olur soluğun  Biz kalırız kuşlar dönüp gelir  her balkonda bir menekşe sesi  Belki yeniden güzelleştiririz  adları değiştirilen parkları  perdeleri hiç açılmayan evlerde  ışıklar yanar çocuk sesleri duyulur  tanıdık sevinçlerle dolar yeniden  kendi sesini kemiren alanlar  Anısı biz olalım bu sokakların  ve hiç durmadan yağmur yağsın  Biz gürültüsüz sözcükler bulalım  sarmaşıklar fısıldaşsın yine  Gidersek birlikte gideriz  yeni sevinçler buluruz hüzne benzeyen
Reklam