Serinin bu kitabını da asla sıkılmayarak okudum. Yazarın olayları çözüme kavuşturma aşamaları çok hoşuma gitti çünkü genelde bilirsiniz, romanlarda askerler, polisler, muhafızlar gibi roller yok sayılır ve kurgu gerçek dışı bir hal alır. Fakat bu kitabın öyle olmaması beni çok mutlu etti. Gerçekliğin içinde yazılmış bir kitaptı ve dünya yalnızca ana karakterlerin etrafında dönmüyordu. Seriyi gönül rahatlığıyla öneriyorum.