Okurken çok sıkıldığım için uzunca bir süre elimde süründü. Başta biraz akıcıydı aslında ama konu çok uzun süre hiç ilermedi, bu da doğal olarak insanın okuma hevesini kaçırıyor biraz. Kısacası şükür bitti, bir daha okumam dediklerimden oldu bu kitap da.
Ölü CanlarNikolay Gogol · Athena Yayınları · 201229,4bin okunma