Diğer üzücü olan da zehirlenenlerdi. Emziren anne daha belirtiler görülmediği için farkına varmasa da hastalığı kapmışsa bebeğini zehirliyor, yani sütüyle hastalığı ona da bulaştırıyordu. Bu tip vakalarda bebek anneden önce öldü. Bu uyarının hatırlanması için kayıt altına alınması gerekiyor, bu kentte tekrar bir salgın baş gösterirse imkan bulabilen bütün hamile ve emziren kadınlar kentten ayrılmalı, çünkü hastalandıkları takdirde herkesten çok, çok daha fena perişan olacaklar.