Güneşin bile babama ait olduğunu, onun evinin üstünde parladığı için benim güneşe hakkım olmadığını hissediyordum. Güllerinden farksızdım,ona ait olan bir şeydim.
Benim bir türlü yazarla yıldızım barışmadı. maalesef kitaplarını tam olarak anlayamadığım için sevemedim. Yine de Yazarın okuduğum kitaplarının arasında en anladığım kitabı buydu sanırım Emin ve Yasemin karakterlerinin sohbetleri, doğanın merkezde oluşu vs. kitabın en sevdiğim tarafıydı. Ama yine melankolik , umutsuz... bu atmosfer beni çok yoruyor.