Bu yazarla ilk Ölüler Kıraathanesi kitabıyla tanışmıştım. Hala bende o romanı ayrı bir yer tutar. Ama bu kitabını da severek okudum. Çok akıcı, altını çizdiğim çok yer olduğunu söyleyebilirim. Kısaca konusu; intihar eden abisinin, neden intihar ettiğini araştırırken kendini bulan Selimin hayatla yüzleşmesi diyebilirim. Bir noktada Ölüler kıraathanesi ile kesişmesi de çok hoşuma gitti. Yazarın daha çok okunmasını dilerim