sinem

sinem
@sinemben
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Okumak en iyi şey, oku ve öğren çünkü yapılacak o kadar çok şey var ki...
Nedir zaman denilen şey? Nedir çare diye beklediğim?
Sanki olmasını istediğim şeyler çok yavaş oluyor ve olurken de onları dü­şündüğüm ve beklediğim gibi olmuyorlar; hepsi sanki beni öfkelendirmek için ağır ağır geliyorlar ve sonra birden bir bakıyorsun, hemen geçip gitmişler bile. Gelip geçen şu arabalar gibi.
Yaşlar gözlerimize dayansa da ağlamayacağız, gü­lümsemeyeceğiz sevinçten, derin yüreğimize erişemeyecek kim­se; aydınlık günlere kavuştuğunda yüreğimiz insanların ve cüm­le hayatın huzuruna kendisi çıkacak, ellerini uzatacak onlara, ki yakındır o aydınlık günler: Göğsümüzde ruhumuzun çırpınışını duyuyoruz, yardımımıza koşmak için...