sinem

sinem
@sinemben
Senin cevabını alana kadar artık sana yazmayacağım, bekleyeceğim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer kolay mutlu olmaksa denge, biraz dengesizleştim galiba...
Ne insanlar var yarabbim şu göğün altında!
Bir hayatımız var. Onu nasıl yaşayacağımızı düşünelim. Kimse düşünmüyor bunu!
İnsanın başka bir özelliği olmayınca başkaları ondan öyle sözeder: İyi insan.