Bu adamlar öyle sanıyorlar ki insanın kendi üzerinde durması, kendinden hoşlanması, hep kendisiyle uğraşması kendine fazla düşkün olması demektir. Oysa ki aşırı benciller, kendilerini pek üstün körü bilenler, kendilerinden önce işlerine bakanlardır. Onlara göre kendi kendiyle başbaşa kalmak, sırtüstü yatıp vakit öldürmektir; ruhunu zenginleştirme, kendini adam etmeye çalışmak boş hayaller kurmaktır.