Bir edebiyat öğretmeninin öğrenciler üzerinde bıraktığı etkiyi gözler önüne seren harika bir eser. Altı öğrenci aslında kayıt oldukları okulu sevmemektedir. Ancak hiçbiri ailesine karşı gelecek gücü bulamamaktadır. Okulun eski mezunlarından olan edebiyat öğretmenleri öğrencilerin ilgisini çekmiştir. Farklı ve özgün davranışlarıyla öğrencileri etkilemiştir. Öğrencilere içlerindeki gücü hatırlatmıştır. Bazen sonuçlar acı olsa da kendi düşüncelerimizi sonuna kadar savunmalıyız. Öğretmenlik kutsal bir meslektir. İnsanların hayatına dokunmaktır. Örnek alınması gereken bir öğretmen tasviri yapılmaktadır. Tüm öğretmen ve öğretmen adaylarının okuması gereken bir eser. Kendime de örnek olması dileğiyle.