Sabahattin Ali ‘nin bu meşhur eserini büyük bir merakla okumaya başladım ve akıcılığı sayesinde sonuna nasıl geldiğimi bile anlayamadım. Bitmesini istemediğim, keşke devamı da olsa dediğim bir kitap oldu.
Baş karakter Raif’in karakteristik özelliklerinden veya yaşadığı o yoğun duygular arasında kesinlikle kendinize ayna tutulduğunu hissedeceksiniz. Eminim ki pek çok insan kendi duygusal/ ruhani dünyasında yaşayıp da kelimelere dökemediği, kendine bile itiraf edemediği ya da önceden yaşadıklarını tam olarak anlatamadığı her noktada kendisinden parçalar bulacaktır. Kesinlikle okunmalı..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖