sinem

sinem
@sinemmgnss
''İtiraf edilen her günah, bir kereliğine bağışlanmayı hak eder.''
10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2020 21. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 22 Kasım 2020 10:49
''Çünkü yaptığım tüm iyiliklerin bedelini ödedim.'' Nagi sen nasıl bir yazarsın böyle:")Dolunayda açan çiçek kitabını okuduğumda gerçekler bir tokat gibi yüzüme çarptı.Ben çok duyarsızlaştım dedim içimden biz çok duyarsızlaştık insanlık çok duyarsızlaştı.Herkese yardım etmek istiyoruz ama hiç harekete geçmiyoruz.Bir yangına bir kişi su dökmez iki kişi dökmezse o yangın sönmeyecek ama tüm insanlık olarak o yangına kovalarca su dökersek belki o yangın sönecek.Bana gerçekleri böyle öğrettiğin için teşekkür ederim.Kitap benim için çok hüzünlü ama hüzünlüğü olduğu kadar da umut vadeden bir kitaptı.Okurken sonlara yaklaşırken gözümdeki yaşları durduramamış hüngür hüngür ağlamıştım.Umarım bir gün tüm dünya bu kitabı okur...Umarım n.g kabal hep yazar...
Edebiyat
03:03 Dolunayda Açan ÇiçekN. G. Kabal · Ephesus Yayınları · 20205,1bin okunma